TEXACO DELO GOLD ULTRA T 10W40 20L
CENA BRUTTO
481,10 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo Gold Ultra T 10W40 częściowo syntetyczny olej silnikowy opracowany specjalnie dla mocno obciążonych silników wysokoprężnych. Dzięki zaawansowanej technologii ISOSYN oraz unikalnej kombinacji dodatków uszlachetniających, zapewnia optymalną ochronę przed zużyciem, osadami i korozją w wymagających warunkach eksploatacyjnych. Produkt spełnia najnowsze normy ACEA oraz bardziej wymagające specyfikacje OEM dla silników spełniających normy Euro IV i V.
Zastosowania Texaco Delo Gold Ultra T 10W40 20l:
- Przeznaczony do pojazdów ciężarowych bez filtra cząstek stałych (DPF) lub z układami zintegrowanymi CRT, eksploatowanych globalnie, także z paliwami o wyższej zawartości siarki.
- Dedykowany flotom transkontynentalnym oraz pojazdom użytkowym i terenowym, których producenci wymagają odpowiednich specyfikacji olejowych, lecz nie zatwierdzają konkretnego produktu.
- Odpowiedni do silników pracujących w trybie wydłużonych przebiegów między wymianami oleju, zgodnie z zaleceniami producentów OEM.
Korzyści z zastosowania Texaco Delo Gold Ultra T 10W40 20l:
- Skuteczna ochrona floty transkontynentalnej niezależnie od jakości paliwa, dzięki wysokiej odporności na utlenianie i szlam.
- Wydłużone okresy między wymianami oleju pozwalają ograniczyć częstotliwość przeglądów, redukując koszty eksploatacyjne.
- Doskonałe właściwości myjące i kontrola kwasowości chronią silnik oraz łożyska przed korozją i nadmiernym zużyciem.
- Utrzymanie czystości silnika nawet w trudnych warunkach pracy, co zwiększa jego żywotność i niezawodność.
- Znakomita stabilność w wysokich temperaturach chroni przed osadami na tłokach i zapychaniem filtrów, co zapewnia nieprzerwaną wydajność.
Spełnia wymagania:
- ACEA: E4, E7
- API: CI-4, CH-4
- Cummins: CES 20072, CES 20076, CES 20077, CES 20078
- Daimler Truck: DTFR 15B120 (MB 228.5)
- Deutz: DQC III-18
- Mack: EO-N, EO-M Plus, EO-M
- MAN: M3277
- MTU: Oil Category 3
- Renault Trucks: RLD-2, RXD, RLD
- Scania: LDF-2, LDF
- Volvo: VDS-3
Specyfikacja techniczna:
- Gęstość w 15°C: 0,870 kg/l (ASTM D4052)
- Lepkość kinematyczna w 40°C: 101 mm²/s (ASTM D445)
- Lepkość kinematyczna w 100°C: 15,0 mm²/s (ASTM D445)
- Wskaźnik lepkości: 156 (ASTM D2270)
- Temperatura płynięcia: -42°C (ASTM D97)
- Temperatura zapłonu: 236°C (ASTM D92)
- Całkowita liczba zasadowa (TBN): 12,6 mg KOH/g (ASTM D2896)
- Popiół siarczanowy: 1,6% masy (ASTM D874)
- Okres przechowywania: 60 miesięcy od daty napełnienia.
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Baza | |
Przeznaczenie | |
ACEA | |
API | |
Norma | CES 20072, CES 20076, CES 20077, CES 20078, Deutz DQC III-18, DTFR 15B120, MACK EO M, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3277, MTU 3, RENAULT RLD-2, Renault RXD, Scania LDF, SCANIA LDF-2, VOLVO VDS-3 |
Pojemność |
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Recenzje