TEXACO DELO 400 XLE 10W30 1000L
CENA BRUTTO
24454,10 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo 400 XLE 10W30 to wysokowydajny, częściowo syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników pracujących pod dużym obciążeniem. Opracowany, aby spełniać i przewyższać rygorystyczne normy dotyczące pojazdów drogowych i maszyn wykorzystywanych poza drogami.
Zastosowanie oleju Texaco Delo 400 XLE 10W30:
- Rekomendowany do nowoczesnych, czterosuwowych silników wysokoprężnych, w tym zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych, wymagających oleju klasy ACEA E6, E9, API CK-4 oraz lepkości SAE 10W-30.
- Zaprojektowany z myślą o pojazdach drogowych wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji, takie jak SCR, DPF i EGR, które wspierają redukcję emisji zgodną z normami Euro I do Euro VI oraz GHG 17 (2017).
- Może być stosowany w maszynach poza drogowych, takich jak sprzęt budowlany, rolniczy, górniczy oraz w jednostkach transportu morskiego, które spełniają wymogi emisji Tier IV (2014).
- Kompatybilny z wcześniejszymi modelami silników oraz starszymi specyfikacjami API.
Korzyści oleju Texaco Delo 400 XLE 10W30 1000l:
- Wysokie parametry ochrony przed utlenianiem, co wspiera długotrwałą niezawodność i wydłużenie okresu eksploatacji silnika.
- Specjalistyczne dodatki myjące i dyspergujące pomagają zachować czystość elementów silnika, zabezpieczając przed zużyciem i korozją oraz podnosząc efektywność.
- Połączenie niskiej lepkości SAE 10W-30 z dodatkami uszlachetniającymi umożliwia redukcję zużycia paliwa nawet o 1% w stosunku do standardowych olejów SAE 15W-40.
- Zgodny z wcześniejszymi klasami API, może być stosowany zarówno w silnikach wolnossących, turbodoładowanych, jak i nowoczesnych jednostkach o niskiej emisji.
- Skutecznie wydłuża żywotność filtrów DPF, co ogranicza czas potrzebny na przestoje oraz koszty konserwacji.
- Lepszy przepływ oleju przy niskich temperaturach poprawia ochronę podczas rozruchu, w porównaniu do olejów SAE 15W-40.
Spełnia wymagania:
- Cummins CES 20086
- DAF MAT 70025
- Detroit Diesel DFS 93K222, DFS 93K221
- Deutz DQC III-18 LA
- DTFR 15C100 (MB 228.31), 15C110 (MB 228.51)
- Mack EOS-4.5
- MAN M3775
- MTU 2.1
- Renault Trucks RLD-3
- Volvo VDS-4.5
Zgodność ze standardami:
- ACEA E6, E9, E11
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN Plus
- Caterpillar ECF-3
- DAF Standard Drain (Euro IV–VI)
- Deutz DQC III-10 LA
- Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
- MAN M3575
- Renault Trucks RLD-2, RLD, RGD
- Volvo VDS-4, VDS-3
- ZF TE-ML 03K
Parametry techniczne
Waga | 1000 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Baza | |
Przeznaczenie | |
Norma | AFNOR FR/27/02, CES 20086, DAF MAT 70025, Deutz DQC III-18LA, MACK EO S 4.5, MAN 3775, MTU 2.1, Renault RLD-3, VOLVO VDS-4.5 |
Pojemność |
Recenzje