TEXACO DELO 400 XLE 10W30 208L
SKU: 12939
CENA BRUTTO
4978,20 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Darmowa dostawa od 199 zł
Dostawa kurierem/paczkomat
Następna wysyłka:
w poniedziałek rano
Metody płatności
Może spodoba się również…
Opis produktu
Texaco Delo 400 XLE 10W30 to wysokowydajny, częściowo syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników pracujących pod dużym obciążeniem. Opracowany, aby spełniać i przewyższać rygorystyczne normy dotyczące pojazdów drogowych i maszyn wykorzystywanych poza drogami.
Zastosowanie oleju Texaco Delo 400 XLE 10W30:
- Rekomendowany do nowoczesnych, czterosuwowych silników wysokoprężnych, w tym zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych, wymagających oleju klasy ACEA E6, E9, API CK-4 oraz lepkości SAE 10W-30.
- Zaprojektowany z myślą o pojazdach drogowych wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji, takie jak SCR, DPF i EGR, które wspierają redukcję emisji zgodną z normami Euro I do Euro VI oraz GHG 17 (2017).
- Może być stosowany w maszynach poza drogowych, takich jak sprzęt budowlany, rolniczy, górniczy oraz w jednostkach transportu morskiego, które spełniają wymogi emisji Tier IV (2014).
- Kompatybilny z wcześniejszymi modelami silników oraz starszymi specyfikacjami API.
Korzyści oleju Texaco Delo 400 XLE 10W30 208l:
- Wysokie parametry ochrony przed utlenianiem, co wspiera długotrwałą niezawodność i wydłużenie okresu eksploatacji silnika.
- Specjalistyczne dodatki myjące i dyspergujące pomagają zachować czystość elementów silnika, zabezpieczając przed zużyciem i korozją oraz podnosząc efektywność.
- Połączenie niskiej lepkości SAE 10W-30 z dodatkami uszlachetniającymi umożliwia redukcję zużycia paliwa nawet o 1% w stosunku do standardowych olejów SAE 15W-40.
- Zgodny z wcześniejszymi klasami API, może być stosowany zarówno w silnikach wolnossących, turbodoładowanych, jak i nowoczesnych jednostkach o niskiej emisji.
- Skutecznie wydłuża żywotność filtrów DPF, co ogranicza czas potrzebny na przestoje oraz koszty konserwacji.
- Lepszy przepływ oleju przy niskich temperaturach poprawia ochronę podczas rozruchu, w porównaniu do olejów SAE 15W-40.
Spełnia wymagania:
- Cummins CES 20086
- DAF MAT 70025
- Detroit Diesel DFS 93K222, DFS 93K221
- Deutz DQC III-18 LA
- DTFR 15C100 (MB 228.31), 15C110 (MB 228.51)
- Mack EOS-4.5
- MAN M3775
- MTU 2.1
- Renault Trucks RLD-3
- Volvo VDS-4.5
Zgodność ze standardami:
- ACEA E6, E9, E11
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN Plus
- Caterpillar ECF-3
- DAF Standard Drain (Euro IV–VI)
- Deutz DQC III-10 LA
- Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
- MAN M3575
- Renault Trucks RLD-2, RLD, RGD
- Volvo VDS-4, VDS-3
- ZF TE-ML 03K
Parametry techniczne
| Waga | 208 kg |
|---|---|
| Producent | |
| Lepkość | |
| Baza | |
| Przeznaczenie | |
| Norma | AFNOR FR/27/02, CES 20086, DAF MAT 70025, Deutz DQC III-18LA, MACK EO S 4.5, MAN 3775, MTU 2.1, Renault RLD-3, VOLVO VDS-4.5 |
| Pojemność |
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.









Recenzje