MOBIL DELVAC XHP EXTRA 10W40 4L
CENA BRUTTO
112,60 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Mobil Delvac XHP Extra 10W40 syntetyczny olej silnikowy, stworzony do silników wysokoprężnych najnowszej generacji. Unikalna formuła, oparta na wysokojakościowych olejach bazowych, zapewnia doskonałe właściwości smarne zarówno w niskich, jak i wysokich temperaturach oraz umożliwia oszczędność paliwa. Olej wzbogacony nowoczesnym pakietem dodatków, co gwarantuje kompleksową ochronę wszystkich komponentów silnika.
Zastosowanie oleju Mobil Delvac XHP Extra 10W40:
- Przeznaczony do użytku w silnikach wysokoprężnych Diesla, zarówno na drogach, jak i w sprzęcie specjalistycznym.
- Idealny dla silników Diesla z turbo-doładowaniem oraz z zasysaniem naturalnym produkowanych przez europejskich i japońskich producentów.
- Polecany do lekkich i ciężkich pojazdów ciężarowych oraz maszyn używanych w przemyśle górniczym, budowlanym i skalnym.
Zalety oleju Mobil Delvac XHP Extra 10W40 4l:
- Skuteczna ochrona przed powstawaniem osadów i szlamów w silniku.
- Zmniejsza zużycie oleju oraz zapewnia wysoki poziom ochrony przeciwzużyciowej.
- Utrzymuje czystość kluczowych elementów silnika.
- Pomaga zapobiegać powstawaniu powierzchni lustrzanej na elementach silnika.
- Doskonała pompowalność oleju, nawet w niskich temperaturach.
- Zminimalizowane zużycie elementów podczas rozruchu w niskich temperaturach.
- Wydłuża żywotność uszczelek.
- Ułatwia zarządzanie smarownicze w przypadku flot mieszanych.
Spełnia wymagania:
- ACEA: E4/E7
- API: CF/CL-4
- DAF Extended Drain
- MAN M3277
- MB-Approval 228.5/235.27
- Volvo VDS-3 / VDS-2
- MTU Type 3
- Scania LDF-2/LDF-4
- RENAULT RXD
- ZF TE-ML-04C
Parametry techniczne
Waga | 4 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
API | |
ACEA | |
Pojemność | |
Przeznaczenie | |
Norma | MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3277, MB 228.5, MB 235.27, MTU 3, RENAULT RLD-2, Scania LDF-3, VOLVO VDS-2, VOLVO VDS-3 |
Recenzje