LIQUI MOLY TOP TEC 4200 5W30 5L
EAN: 4100420089732
SKU: 20741
			CENA BRUTTO
52,10 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 syntetyczny olej silnikowy o niskim współczynniku tarcia, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych. Odpowiedni do jednostek z filtrami cząstek stałych (DPF), katalizatorami i turbosprężarkami. Przystosowany do pojazdów z wydłużonymi interwałami wymiany oleju.
Zastosowanie Liqui Moly Top Tec 4200 5W30
- Przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro 4, Euro 5 i Euro 6.
 - Odpowiedni do pojazdów wyposażonych w turbodoładowanie, systemy wtrysku Common Rail i pompowtryskiwacze.
 - Może być stosowany w samochodach zasilanych gazem (CNG/LPG) oraz w silnikach z filtrami cząstek stałych (DPF).
 
Korzyści Liqui Moly Top Tec 4200 5W30
- Zapewnia wysoką odporność na zużycie i osady.
 - Utrzymuje optymalne ciśnienie oleju w każdych warunkach pracy.
 - Redukuje zużycie paliwa dzięki zmniejszeniu oporów wewnętrznych.
 - Gwarantuje natychmiastowe smarowanie po zimnym starcie.
 - Kompatybilny z turbosprężarkami i układami katalitycznymi.
 
Spełnia wymagania
- ACEA: C3
 - API: SP
 - BMW: Longlife-04
 - Mercedes-Benz: 229.31, 229.51
 - Porsche: C30
 - Volkswagen: 504 00, 507 00
 
Liqui Moly rekomenduje do pojazdów wymagających:
- ACEA: C2
 - BMW: Longlife-01 (do 2018), Longlife-01 FE (do 2018)
 - Fiat: 9.55535-S1, 9.55535-S3
 - Volkswagen: 500 00, 501 01, 502 00, 503 00, 503 01, 505 00, 505 01, 506 00, 506 01 (z wyjątkiem silników R5 i V10 TDI sprzed 06/2006)
 
Dane techniczne
- Klasa lepkości: SAE 5W30
 - Gęstość w temperaturze 15°C: 0,855 g/cm³
 - Lepkość kinematyczna w temperaturze 40°C: 70,0 mm²/s
 - Lepkość kinematyczna w temperaturze 100°C: 12,2 mm²/s
 - Wskaźnik lepkości: 173
 - HTHS w 150°C: ≥3,5 mPas
 - Temperatura krzepnięcia: -42°C
 - Temperatura zapłonu: 230°C
 - Strata na skutek parowania (Noack): 9,5%
 - Całkowita liczba zasadowa: 8,5 mg KOH/g
 - Popiół siarczanowy: ≤0,8 g/100 g
 
Parametry techniczne
| Waga | 5 kg | 
|---|---|
| Producent | |
| Baza | |
| Lepkość | |
| Przeznaczenie | |
| ACEA | |
| API | |
| Norma | BMW Longlife 04, Fiat 9.55535-S1, Fiat 9.55535-S3, MB 229.31, MB 229.51, Porsche C30, VW 504.00, VW 507.00  | 
		
| Pojemność | 
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.








Recenzje