TEXACO DELO 400 XSP SD 5W30 20L
CENA BRUTTO
661,00 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo 400 XSP SD 5W30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do mocno obciążonych silników wysokoprężnych i gazowych. Opracowany z myślą o oszczędności paliwa, wydłużonych przebiegach oraz zapewnieniu maksymalnej ochrony silnika. Produkt spełnia wymagania jakościowe dla maszyn z silnikami wolnossącymi i turbodoładowanymi w pojazdach drogowych, pozadrogowych i budowlanych.
Zastosowanie Texaco Delo 400 XSP SD 5W30:
- Przeznaczony do czterosuwowych silników wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych.
 - Zalecany do pojazdów spełniających wymagania norm emisji spalin Euro I–Euro V oraz wybranych jednostek Euro VI, zgodnie z dopuszczeniami producentów OEM.
 - Może być stosowany w wielu układach oczyszczania spalin, w tym z filtrami cząstek stałych (DPF).
 - Nadaje się zarówno do starszych silników, jak i nowoczesnych jednostek niskoemisyjnych.
 - Odpowiedni do silników zasilanych różnymi paliwami, w tym olejem napędowym o niskiej i bardzo niskiej zawartości siarki oraz biopaliwami.
 
Korzyści Texaco Delo 400 XSP SD 5W30 20l:
- Zapewnia zwiększoną oszczędność paliwa i wysoką ochronę silnika przy wydłużonych przebiegach, co przekłada się na optymalną trwałość użytkową.
 - Syntetyczny olej bazowy o niskiej lepkości skutecznie chroni silnik podczas zimnego rozruchu w niskich temperaturach.
 - Zaawansowane właściwości dyspergujące sadzę oraz kontrola zużycia utrzymują czystość pierścieni, zaworów i powierzchni tłoków.
 - Redukuje konieczność czyszczenia filtra cząstek stałych (DPF) oraz wydłuża jego żywotność.
 - Długie interwały wymiany oleju są możliwe dzięki skutecznej kontroli utleniania, szlamu i gęstnienia oleju.
 
Spełnia wymagania
- Cummins CES 20086
 - Detroit Diesel DFS 93K222
 - Deutz DQC IV-18 LA
 - Mack EOS-4.5
 - MAN M3677
 - Mercedes-Benz: MB 228.51, MB 228.52
 - MTU 3.1
 - Renault Trucks: RLD-3
 - Scania LDF-4
 - Volvo VDS 4.5
 
Zgodność ze standardami
- ACEA E6, E7, E9
 - API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN, SM, SL, SJ
 - JASO DH-2
 - Caterpillar ECF-3
 - DAF Extended drain (Euro IV to VI)*
 - Ford WSS-M2C213-A1
 - Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
 - MAN M3477**, M3271-1**
 - Mercedes Benz MB 228.31
 - Renault Trucks RLD-2, RLD, RXD, RGD
 - Scania Low Ash
 - Volvo VDS-4, VDS-3
 
Parametry techniczne
| Waga | 20 kg | 
|---|---|
| Producent | |
| Lepkość | |
| Baza | |
| Przeznaczenie | |
| Norma | CES 20086, Deutz DQC IV-18LA, MACK EO S 4.5, MAN 3677, MB 228.51, MB 228.52, MTU 3.1, Renault RLD-3, SCANIA LDF-4, VOLVO VDS-4.5  | 
		
| Pojemność | 
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.








Recenzje