TEXACO DELO 400 XSP SD 5W30 20L
CENA BRUTTO
684,10 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo 400 XSP SD 5W30 to wysokiej jakości syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do mocno obciążonych silników wysokoprężnych i gazowych. Opracowany z myślą o oszczędności paliwa, wydłużonych przebiegach oraz zapewnieniu maksymalnej ochrony silnika. Produkt spełnia wymagania jakościowe dla maszyn z silnikami wolnossącymi i turbodoładowanymi w pojazdach drogowych, pozadrogowych i budowlanych.
Zastosowanie Texaco Delo 400 XSP SD 5W30:
- Przeznaczony do czterosuwowych silników wysokoprężnych, wolnossących i turbodoładowanych.
- Zalecany do pojazdów spełniających wymagania norm emisji spalin Euro I–Euro V oraz wybranych jednostek Euro VI, zgodnie z dopuszczeniami producentów OEM.
- Może być stosowany w wielu układach oczyszczania spalin, w tym z filtrami cząstek stałych (DPF).
- Nadaje się zarówno do starszych silników, jak i nowoczesnych jednostek niskoemisyjnych.
- Odpowiedni do silników zasilanych różnymi paliwami, w tym olejem napędowym o niskiej i bardzo niskiej zawartości siarki oraz biopaliwami.
Korzyści Texaco Delo 400 XSP SD 5W30 20l:
- Zapewnia zwiększoną oszczędność paliwa i wysoką ochronę silnika przy wydłużonych przebiegach, co przekłada się na optymalną trwałość użytkową.
- Syntetyczny olej bazowy o niskiej lepkości skutecznie chroni silnik podczas zimnego rozruchu w niskich temperaturach.
- Zaawansowane właściwości dyspergujące sadzę oraz kontrola zużycia utrzymują czystość pierścieni, zaworów i powierzchni tłoków.
- Redukuje konieczność czyszczenia filtra cząstek stałych (DPF) oraz wydłuża jego żywotność.
- Długie interwały wymiany oleju są możliwe dzięki skutecznej kontroli utleniania, szlamu i gęstnienia oleju.
Spełnia wymagania
- Cummins CES 20086
- Detroit Diesel DFS 93K222
- Deutz DQC IV-18 LA
- Mack EOS-4.5
- MAN M3677
- Mercedes-Benz: MB 228.51, MB 228.52
- MTU 3.1
- Renault Trucks: RLD-3
- Scania LDF-4
- Volvo VDS 4.5
Zgodność ze standardami
- ACEA E6, E7, E9
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN, SM, SL, SJ
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- DAF Extended drain (Euro IV to VI)*
- Ford WSS-M2C213-A1
- Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
- MAN M3477**, M3271-1**
- Mercedes Benz MB 228.31
- Renault Trucks RLD-2, RLD, RXD, RGD
- Scania Low Ash
- Volvo VDS-4, VDS-3
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Baza | |
Przeznaczenie | |
Norma | CES 20086, Deutz DQC IV-18LA, MACK EO S 4.5, MAN 3677, MB 228.51, MB 228.52, MTU 3.1, Renault RLD-3, SCANIA LDF-4, VOLVO VDS-4.5 |
Pojemność |
Recenzje