ORLEN PLATINUM ULTOR CH-4 15W40 20L
CENA BRUTTO
0,00 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Orlen Platinum ULTOR CH-4 15W40 przeznaczony jest do pracy w nowoczesnych silnikach wysokoprężnych spełniających wymagania Euro IV. Można go stosować w samochodach wyposażonych w katalizatory SCR lub recyrkulacje gazów wydechowych EGR. Z powodzeniem można używać go także w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro III, II, I. Specjalna kompozycja oleju zapewnia doskonałe zabezpieczenie silnika przed zużyciem oraz długie przebiegi międzywymianowe, przy zachowaniu zaleceń producentów samochodów.
Cechy używania Orlen Platinum Ultor CH-4 15W40:
- doskonałe zabezpieczenie silnika przed zużyciem
- czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
- wydłużone przebiegi między wymianami
- ochronę środowiska naturalnego
- obniżone koszty eksploatacji
- MB-Approval 228.3
- Volvo VDS-3
- MACK EO-N/EOM Plus
- RENAULT RLD/RLD-2
- DEUTZ DQC-III-10
- MTU TYPE 2
- MAN M3275-1
- CUMMINS CES 20076/77/78
- DAF
- IVECO
- DDC 93K215
- Scania
- CATERPILLAR ECF-2, ECF-1a
- TATRA TDS 30/12
- TEDOM 258-3
- AVIA – TYP SILNIKA: 712, D407, D421.76, D421.85
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
Przeznaczenie | |
ACEA | |
API | |
Norma | Caterpillar ECF-1A, Caterpillar ECF-2, CES 20076, CES 20077, CES 20078, Deutz DQC III-10, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3275-1, MB 228.3, MTU 2, RENAULT RLD-2, TEDOM 258-3, VOLVO VDS-3 |
Pojemność |
Recenzje