zuzu v1 250

TEXACO DELO GOLD ULTRA S 10W40 20L

EAN:
SKU: 12976

CENA BRUTTO

557,10 

Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ

Może spodoba się również…

DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł

ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny

ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?

h

Opis produktu

Texaco Delo Gold Ultra S 10W40 olej silnikowy najwyższej jakości, zaprojektowany dla silników wysokoprężnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Dzięki zaawansowanej technologii ISOSYN oraz kombinacji wysokiej jakości olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, powstawaniem osadów oraz korozją. Olej spełnia najbardziej rygorystyczne normy, w tym Scania LDF-3, i został stworzony, by sprostać wymaganiom nowoczesnych silników diesla spełniających normy emisji od Euro II do Euro VI.

Zastosowania Texaco Delo Gold Ultra S 10W40 20l:

  • Silniki wysokoprężne wolnossące i turbodoładowane, eksploatowane w trudnych warunkach na całym świecie.
  • Pojazdy ciężarowe, autobusy, maszyny budowlane, rolnicze i floty transkontynentalne korzystające z różnorodnych paliw, w tym biodiesla.
  • Przeznaczony do silników wyposażonych w technologie EGR, SCR, a także spełniających wymagania norm Euro II do Euro VI.

Korzyści z zastosowania Texaco Delo Gold Ultra S 10W40 20l:

  • Zaawansowana ochrona przed zużyciem zapewnia niezawodność silnika podczas długotrwałej pracy, zmniejszając tarcie i ryzyko spolerowania gładzi cylindrów.
  • Redukcja osadów w wysokich temperaturach oraz ochrona przed szlamem w niskich temperaturach sprzyja czystości wewnętrznej silnika i stabilności pracy.
  • Wysoka liczba zasadowa (TBN) skutecznie neutralizuje kwasowość, zapobiegając korozji i wydłużając okresy między wymianami oleju.
  • Uniwersalność zastosowań w pojazdach spełniających normy emisji od Euro II do Euro VI ogranicza konieczność stosowania różnych produktów w ramach jednej floty.
  • Niezawodna ochrona podczas rozruchu w niskich temperaturach wspiera wydajność pracy silnika niezależnie od warunków klimatycznych.
  • Wydłużone przebiegi między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów obniżają koszty eksploatacji i ograniczają czas przestojów.

Spełnia wymagania:

  • ACEA: E4, E7
  • API: CF
  • Scania: LDF-3, LDF-2, LDF
  • Mercedes-Benz: MB 228.5
  • MAN: M3277
  • Mack: EO-N, EO-M Plus, EO-M
  • Renault Trucks: RLD-2, RLD, RD, RD-2, RXD
  • Volvo: VDS-3, VDS-2
  • DAF: Extended Drain (Euro III i IV)

Specyfikacja techniczna:

  • Gęstość w 15°C: 0,866 kg/l (ASTM D4052)
  • Lepkość kinematyczna w 40°C: 89,7 mm²/s (ASTM D445)
  • Lepkość kinematyczna w 100°C: 13,6 mm²/s (ASTM D445)
  • Wskaźnik lepkości: 152 (ASTM D2270)
  • Temperatura płynięcia: -38°C (ASTM D5950)
  • Temperatura zapłonu: 236°C (ASTM D92)
  • Całkowita liczba zasadowa (TBN): 15,5 mg KOH/g (ASTM D2896)
  • Popiół siarczanowy: 1,8% masy (ASTM D874)
  • Okres przechowywania: 60 miesięcy od daty napełnienia przy zachowaniu właściwych warunków magazynowania​.

Parametry techniczne

Waga 20 kg
Producent

Lepkość

Przeznaczenie

ACEA

,

API

Norma

, , , , , , , , ,

Pojemność

Opinie

Recenzje

Napisz pierwszą opinię o „TEXACO DELO GOLD ULTRA S 10W40 20L”

Opinie

Recenzje

Napisz pierwszą opinię o „TEXACO DELO GOLD ULTRA S 10W40 20L”