MOL DYNAMIC TRANSIT 10W40 4L
CENA BRUTTO
82,82 zł
Pozostało tylko: 1
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
Opis produktu
Mol Dynamic Transit 10W40 4l to częściowo syntetyczny olej silnikowy dedykowany dla nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych, zarówno z silnikami benzynowymi, jak i diesla. Ten wszechstronny olej jest doskonałym rozwiązaniem dla flot mieszanych oraz w szczególności polecany dla samochodów dostawczych spełniających normy ochrony środowiska od Euro IV do Euro V, które nie posiadają kategorii Euro III oraz filtrów cząstek stałych.
Zastosowanie oleju Mol Dynamic Transit 10W40 4l:
- W samochodach dostawczych i osobowych z tradycyjnymi silnikami benzynowymi oraz diesla, zarówno z naturalnym napowietrzaniem, jak i z turbodoładowaniem.
- Idealny dla flot mieszanych.
- Samochody dostawcze i autobusy wyposażone w systemy EGR i SCR.
- Do użytku w autobusach krótko- i dalekobieżnych oraz w samochodach dostawczych.
- W maszynach górniczych, budowlanych, rolniczych, a także w sprzęcie do transportu materiałów.
- Stosowany w silnikach diesla pociągów i statków, działających w niskich prędkościach i pod wysokimi obciążeniami.
Zalety korzystania z oleju Mol Dynamic Transit 10W40 4l:
- Doskonała ochrona silnika w szerokim zakresie warunków eksploatacyjnych.
- Wydłużenie okresów między wymianami oleju.
- Optymalizacja kosztów eksploatacji dzięki wszechstronności zastosowania.
Spełnia wymagania:
- API CI-4
- MB-Approval 228.3, Volvo VDS-3, Tatra TDS 30/12, Renault RLD-2, MTU Type 2, Mack EO-NACEA E7, Global DHD-1, Caterpillar ECF-2, MACK EO-M Plus, DDC 93K215, Deutz DQC III-10.
Parametry techniczne
Waga | 4 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
ACEA | |
API | |
Norma | Caterpillar ECF-2, Deutz DQC III-10, Global DHD-1, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3275-1, MB 228.3, MTU 2, RENAULT RLD-2, VOLVO VDS-3 |
Przeznaczenie | |
Pojemność |
Recenzje