TEXACO HAVOLINE PRO DS RN 5W30 20L
SKU: 13099
			CENA BRUTTO
606,80 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Havoline Pro DS RN 5W30 olej silnikowy, opracowany z myślą o spełnieniu najnowszych wymagań Renault dotyczących niskiej emisji zanieczyszczeń i oszczędności paliwa. Formuła oleju oparta jest na zaawansowanych dodatkach uszlachetniających oraz technologii średniej zawartości SAPS, co zapewnia optymalną ochronę silnika i kluczowych podzespołów.
Zastosowanie Texaco Havoline Pro DS RN 5W30 20l
- Zalecany do samochodów Renault z silnikami benzynowymi, zarówno z wtryskiem pośrednim, bezpośrednim, jak i turbodoładowanymi, z filtrem GPF lub bez niego.
 - Przeznaczony do silników wysokoprężnych Euro 6 wyposażonych w filtr DPF, wyprodukowanych od drugiej połowy 2018 roku.
 - Może być stosowany w silnikach diesla bez filtra cząstek stałych (DPF).
 - Odpowiedni do pojazdów wymagających oleju spełniającego normy ACEA C3 oraz API SN.
 - Nie nadaje się do silników Renault RS i Alpine oraz starszych silników diesla z DPF wyprodukowanych przed 2018 rokiem – w tych przypadkach zalecany jest olej Havoline Ultra R SAE 5W-30.
 
Korzyści Texaco Havoline Pro DS RN 5W30 20l
- Havoline ProDS RN SAE 5W-30 zmniejsza zużycie paliwa i redukuje emisję spalin, spełniając specyfikację Renault RN17.
 - Formuła oleju o średniej zawartości SAPS skutecznie chroni filtry cząstek stałych DPF i GPF, co wydłuża żywotność systemów oczyszczania spalin.
 - Wysoka stabilność oksydacyjna pozwala na utrzymanie optymalnej lepkości oleju przez cały okres eksploatacji, ogranicza degradację i umożliwia wydłużenie interwałów wymiany.
 - Skład oleju zapewnia długotrwałą ochronę turbosprężarki, cylindrów, tłoków, pierścieni i mechanizmów zaworowych, co przekłada się na ich niezawodne działanie.
 - Odpowiednio dobrane dodatki przeciwdziałają powstawaniu osadów i zanieczyszczeń, co pozwala utrzymać silnik w czystości i zapewnić optymalną wydajność pracy.
 
Klasa lepkości:
- Gęstość w temperaturze 15°C: 0,852 kg/l
 - Lepkość kinematyczna:
 - W temperaturze 40°C: 64,4 mm²/s
 - W temperaturze 100°C: 12,2 mm²/s
 - Wskaźnik lepkości: 190
 - Temperatura płynięcia: -39°C
 - Temperatura zapłonu: 228°C
 
Spełnia wymagania:
- Renault: RN17
 - Daimler: MB 226.52
 - ACEA: C3
 - API: SN
 - Chrysler: MS-11106
 - Fiat: 9.55535.S3
 
Parametry techniczne
| Waga | 20 kg | 
|---|---|
| Producent | |
| Lepkość | |
| Przeznaczenie | |
| ACEA | |
| API | |
| Norma | |
| Pojemność | 
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.









Recenzje