TEXACO DELO SYN AMT XV 75W80 208L
CENA BRUTTO
7913,40 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo Syn AMT XV 75W 80 syntetyczny olej przekładniowy przeznaczony do wydłużonych przebiegów między wymianami w synchronizowanych ręcznych skrzyniach biegów pojazdów ciężarowych. Opracowany w oparciu o syntetyczne oleje bazowe oraz najwyższej jakości dodatki uszlachetniające, co zapewnia optymalną ochronę i wydajność układu napędowego. Klasa lepkości SAE 75W-80 jest zatwierdzona do użytku w retarderach Voith.
Zastosowanie Texaco Delo Syn AMT XV 75W80
- Zalecany do synchronizowanych ręcznych skrzyń biegów pojazdów ciężarowych, gdzie wymagane są wydłużone interwały wymiany oleju.
- Może być stosowany w przekładniach marek MAN, Mercedes-Benz, Volvo oraz ZF, w tym w modelach AS Tronic oraz przekładniach wyposażonych w retardery.
- SAE 75W-80 posiada aprobatę Voith Retarder Oil Class C, umożliwiając eksploatację do 180 000 km w pojazdach ciężarowych i 200 000 km w autobusach.
- Może być stosowany w skrzyniach biegów oznaczonych jako „TE-ML 01” lub „TE-ML 02” po zakończeniu okresu gwarancyjnego.
Korzyści Texaco Delo Syn AMT XV 75W80
- Długie okresy między wymianami oleju pozwalają na przebiegi przekraczające 450 000 km, co ogranicza liczbę przeglądów i minimalizuje przestoje pojazdów.
- Zachowanie płynności w niskich temperaturach zapewnia szybki obieg oleju i skuteczną ochronę przed zużyciem podczas zimnego rozruchu.
- Stabilność lepkości i odporność na ścinanie gwarantują utrzymanie odpowiedniej grubości filmu olejowego i skuteczne smarowanie w wysokich temperaturach.
- Doskonałe właściwości przeciwzużyciowe i ochrona przed wysokim ciśnieniem (EP) zapewniają niezawodne działanie przekładni oraz ochronę przed zacieraniem.
- Zoptymalizowana charakterystyka tarcia umożliwia płynną zmianę biegów przez cały okres użytkowania oleju.
- Redukcja zużycia paliwa w porównaniu z konwencjonalnymi olejami, co wpływa na niższe koszty eksploatacyjne pojazdu.
Spełnia wymagania:
- Voith: Retarder Oil Class C
- Volvo: 97307, 97318
- API: GL-4
- DAF: olej do skrzyń biegów Eaton
- Eaton: syntetyczny olej przekładniowy (500 000 km/3 lata)
- Daimler: MB 235.4, MB 235.41
- MAN: 341 typ E4, 341 typ Z4
- ZF: TE-ML 02L
Dane techniczne:
- Klasa lepkości: SAE 75W-80
- Gęstość w temperaturze 15°C: 0,8645 kg/l
- Lepkość kinematyczna w 40°C: 54,1 mm²/s
- Lepkość kinematyczna w 100°C: 9,17 mm²/s
- Wskaźnik lepkości: 151
- Temperatura płynięcia: -54°C
- Temperatura zapłonu: 244°C
- Lepkość Brookfielda w temperaturze -26°C: 3670 mPa·s
- Lepkość Brookfielda w temperaturze -40°C: 19 300 mPa·s
Parametry techniczne
Waga | 208 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Przeznaczenie | |
API | |
Norma | |
Pojemność |
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Recenzje