TEXACO DELO 400 RDS 10W40 5L
EAN:
SKU: 12935
CENA BRUTTO
138,90 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
Opis produktu
Texaco Delo 400 RDS 10W40 to wysokiej jakości częściowo syntetyczny olej silnikowy, zaprojektowany do spełnienia najnowszych wymagań ACEA oraz najwyższych specyfikacji OEM dla silników wysokoprężnych Euro IV, V i wybranych silników Euro VI.
Zastosowanie Texaco Delo 400 RDS 10W40:
- Przeznaczony do silników wysokoprężnych wolnossących oraz z turbodoładowaniem w transporcie drogowym.
- Odpowiedni do pojazdów zasilanych paliwami o niskiej zawartości siarki, oferując wydłużone okresy między wymianami oleju.
- Stosowany w pojazdach ciężarowych oraz autobusach z silnikami gazowymi.
- Doskonała ochrona dla systemów z filtrami cząstek stałych (DPF), recyrkulacją spalin (EGR) oraz układami selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Korzyści Texaco Delo 400 RDS 10W40 5l:
- Zapewnia maksymalne wydłużenie okresów eksploatacyjnych dzięki zaawansowanej ochronie silnika i systemu emisji spalin.
- Ogranicza emisję spalin dzięki niskopopiołowej technologii (low SAPS), chroniąc katalizatory i filtry cząstek stałych.
- Utrzymuje silnik w czystości, chroniąc tłoki przed osadami i zużyciem, a także minimalizując gromadzenie się sadzy.
- Obniża koszty eksploatacyjne, umożliwiając optymalizację zapasów olejowych dla różnych typów pojazdów.
- Odpowiedni dla szerokiej gamy pojazdów spełniających normy emisji spalin od Euro I do Euro VI, zarówno w silnikach wysokoprężnych, jak i gazowych.
Spełnia wymagania:
- ACEA E8, E11, E9, E7, E6
- API CI-4, CH-4
- JASO DH-2
- Cummins CES 20076, CES 20077
- Deutz DQC IV-18 LA
- Mack EO-N, EO-M Plus, EO-M
- Daimler Truck DTFR 15C110
- MTU 3.1
- Renault Trucks RLD-2
- Renault RXD, RLD, RGD
- Volvo VDS-3
- MAN M3477, M3271-1
Parametry techniczne
Waga | 5 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Baza | |
Przeznaczenie | |
ACEA | |
API | |
JASO | DH-2 |
Norma | CES 20076, CES 20077, Deutz DQC IV-18LA, MACK EO M, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3271-1, MAN 3477, MTU 3.1, RENAULT RLD-2, VOLVO VDS-3 |
Pojemność |
Recenzje