ORLEN ULTOR PROGRESS 10W40 205L
CENA BRUTTO
3824,00 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
Opis produktu
Orlen Ultor Progress 10W40 to najnowszej generacji syntetyczny olej typu UHPDO, opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, które spełniają najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro VI i Euro V. Unikalna formuła „low SAPS” gwarantuje niski poziom siarki, fosforu i popiołu siarczanowego, zgodnie z wymaganiami ACEA E8, co wspiera ochronę systemów filtrujących i katalizatorów, umożliwiając efektywną pracę nowoczesnych silników.
Ultor Progress 10W40 zapewnia najwyższą jakość i ochronę silnika w najbardziej wymagających warunkach, spełniając jednocześnie rygorystyczne normy środowiskowe.
Zastosowanie Orlen Ultor Progress 10W40:
- Zalecany do silników Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki (max. 50 ppm), wyposażonych w układy recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych, oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach.
- Może być stosowany w silnikach spełniających normy Euro IV, III, II, I, gdy producent pojazdu zaleca olej tej klasy.
- Odpowiedni również do pojazdów z silnikami zasilanymi CNG.
Korzyści z korzystania z Orlen Ultor Progress 10W40:
- Kompatybilność z urządzeniami filtrującymi i katalizatorami spalin.
- Stabilność eksploatacyjna w ekstremalnych temperaturach.
- Doskonała ochrona silnika przed zużyciem i korozją.
- Bardzo dobre rozproszenie sadzy.
- Ekstremalnie wydłużone okresy międzywymianowe w bardzo ciężkich warunkach eksploatacyjnych.
Spełnia wymagania:
- DTFR 15C110 (228.51)
- Volvo VDS-4.5
- Renault RVI RLD-3
- Mack EOS-4.5
- MAN M3775
- MAN 3271-1
- DAF
- JASO DH-2
- Caterpillar ECF-3
- Deutz DQC TTCD
- Deutz DQC-IV-18 LA
- Cummins Eng. Std. CES20076/77
- Cummins Eng. Std. CES 20086
- MTU Typ 3.1
- MTU Typ 2.1
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
API | |
ACEA | |
JASO | DH-2 |
Norma | Caterpillar ECF-3, CES 20086, Deutz DQC IV-18LA, MACK EO S 4.5, MAN 3271-1, MAN 3775, MTU 2, MTU 3.1, Renault RLD-3, VOLVO VDS-4.5 |
Pojemność |
Recenzje