ORLEN PLATINUM ULTOR PLUS 15W40 20L
CENA BRUTTO
304,00 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Orlen Platinum Ultor Plus 15W40 mineralny, wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD przeznaczony do pracy w najbardziej obciążonych współczesnych silnikach wysokoprężnych szczególnie w dużych samochodach ciężarowych, sprzęcie budowlanym i autobusach.
Zastosowanie oleju Orlen Platinum Ultor Plus 15W40:
- do nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających wymagania Euro V wyposażonych w katalizatory SCR.
- z powodzeniem można stosować w pojazdach starszych konstrukcji spełniających wymagania Euro IV, III, II, I.
- Unikalna kompozycja najwyższej jakości mineralnych olejów bazowych oraz dodatków uszlachetniających gwarantuje bezawaryjną pracę silnika w najtrudniejszych warunkach eksploatacji oraz niezmienne parametry oleju podczas ekstremalnie wydłużonych przebiegów.
- W zakresie emisji NOx oraz PM (cząstki stałe) spełnia także normy EPA Tier I i II.
Orlen Platinum Ultor Plus 15W40 gwarantuje:
- maksymalną moc silnika w ekstremalnych warunkach
- czystość silnika poprzez utrzymanie sadzy w zawiesinie
- zmniejszenie zużycia paliwa i oleju
- stabilną jakość oleju
- długą żywotność silnika
- długie przebiegi między wymianami
- obniżone koszty eksploatacji taboru samochodowego
- ochronę środowiska naturalnego
Spełnia wymagania:
- MAN M 3275-1
- Volvo VDS-3
- Mack EO-N
- Renault VI RLD-2
- Cummins CES 20078
- MTU Type 2
- TEDOM 258-3
- AVIA – Typ silnika: 712, D407, D421.76, D421.85
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
API | |
ACEA | |
Norma | Caterpillar ECF-1A, Caterpillar ECF-2, CES 20076, CES 20077, CES 20078, Deutz DQC III-10, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3275-1, MB 228.3, MTU 2, RENAULT RLD-2, TEDOM 258-3, VOLVO VDS-3 |
Pojemność |
Recenzje