CASTROL VECTON LONG DRAIN 10W40 E6/E9 5L
CENA BRUTTO
143,80 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Castrol VECTON Long Drain 10W40 E6/E9 zaawansowany, w pełni syntetyczny olej niskopopiołowy, opracowany do wydłużonych okresów między wymianami oleju, osiągających nawet 100 000 km. Produkt został stworzony do zastosowania w nowoczesnych europejskich silnikach wysokoprężnych wyposażonych w zaawansowane systemy redukcji emisji szkodliwych substancji, w tym DPF. VECTON Long Drain 10W-40 znajduje również zastosowanie w starszych ciężarówkach i pojazdach off-road.
Produkt Castrol VECTON Long Drain 10W40 E6/E9 z unikatową technologią System 5 Technology zapewnia wysoką efektywność i niezawodność dla współczesnych, jak i starszych pojazdów ciężarowych, zapewniając długotrwałą ochronę i maksymalizację wydajności.
Zastosowanie Castrol VECTON Long Drain 10W40 E6/E9:
- Olej przeznaczony do najnowszych silników wysokoprężnych wyposażonych w nowoczesne systemy redukcji emisji szkodliwych substancji.
- Stosowanie również w starszych modelach ciężarówek i pojazdów off-road.
Korzyści z oleju Castrol VECTON Long Drain 10W40 E6/E9:
- Zaawansowana formuła pozwala na adaptację do zmiennych warunków eksploatacji, maksymalizując osiągi w pięciu kluczowych obszarach: zużycie paliwa, zużycie oleju, okresy między wymianami, wydłużenie żywotności oraz wydajność silnika.
- Neutralizuje szkodliwe kwasy, utrzymując liczbę zasadową TBN na wysokim poziomie.
- Chroni zaawansowane systemy obróbki spalin, zapewniając zgodność z normami emisji.
Spełnia wymagania:
- ACEA E6/E7
- API CI-4
- MB-Approval 228.51
- MAN M 3477
- Renault RLD-2
- Volvo VDS-3
- DQC IV-10LA
- Scania Low Ash
- DAF dla silników serii MX i PR
Parametry techniczne
Waga | 5 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
API | |
ACEA | |
Norma | Deutz DQC IV-10LA, MAN 3477, MB 228.51, RENAULT RLD-2, Scania LA, VOLVO VDS-3 |
Pojemność |
Recenzje