TOTAL COOLELF NEOTECH 20L
CENA BRUTTO
301,30 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Total Coolelf Neotech -37C płyn chłodzący klasy premium o bardzo długiej żywotnośći. Produkt jest oparty na glikolu monetylenowanym oraz posiada dodatki organiczne OAT (Organic Additive Technology), które zapewniają całoroczną ochronę przed zamarzanie, korozją i wrzeniem. Płyn posiada właściwości przeciwutleniające, wytrzymuje wysokie temperatury oraz chroni przed potencjalnym zanieczyszczeniem.
Collelf Neotech – 37C został zaprojektowany, by sprostać najbardziej ekstremalnym warunkom pracy silnika samochodu osobowego i ciężarowego.
Collelf Neotech – 37C nie zawiera azotynów, boranów oraz związku chemicznego 2-EHA
Zastosowanie produktu Total Coolelf Neotech:
- Zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją i zamarzaniem do -37C
- Jest gotowym do użycia płynem chłodzącym – mieszaniną koncentratu i wody zdemineralizowanej. Stosowalny do chłodzenia silników spalinowych oraz układów napędowych pojazdów elektrycznych osobowych i ciężarowych ( w przypadku chłodzenia pośredniego – brak kontaktu z przewodnikiem).
- Stosowany w układach zawierających komponenty stalowe, aluminiowe oraz miedziane.
- 500 000 km / co 4 lata w pojeździe ciężarowym
- 250 000 km / co 5 lat w pojeździe osobowym
Korzyści z używania Total Coolelf Neotech:
- Dodatki organiczne zapewniają trwałą ochronę przed każdym rodzajem korozji, erozji i kawitacji, nawet w wysokich temperaturach.
- Dodatki organiczne zawarte w produkcie zapewniają
- Neutralność chemiczną (pH 7.9-9.0),
- Rezerwę alkaliczną do neutralizowania kwasów powstałych w spalinach
- Właściwości przeciw pienne
- Kompatybilność z wodą zmineralizowaną, ochrona przed tworzeniem się osadów.
- Specjalne dobrany skład płynu w celu ochrony środowiska
Spełnia wymagania:
- ASTIM D3306 20
- ASTIM D6210 17
- UNE 26-361-88/1
- JIS K2234-2018
- Voith
- Volvo VCS-2
- Renault RTCS 2
- STJR.03.5212
- Perkins
- Claas
- UD Trucks
- John Deere Power Systems
Recenzje