TEXACO DELO GOLD ULTRA S 10W40 20L
CENA BRUTTO
557,10 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-3 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo Gold Ultra S 10W40 olej silnikowy najwyższej jakości, zaprojektowany dla silników wysokoprężnych pracujących w trudnych warunkach eksploatacyjnych. Dzięki zaawansowanej technologii ISOSYN oraz kombinacji wysokiej jakości olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, zapewnia doskonałą ochronę przed zużyciem, powstawaniem osadów oraz korozją. Olej spełnia najbardziej rygorystyczne normy, w tym Scania LDF-3, i został stworzony, by sprostać wymaganiom nowoczesnych silników diesla spełniających normy emisji od Euro II do Euro VI.
Zastosowania Texaco Delo Gold Ultra S 10W40 20l:
- Silniki wysokoprężne wolnossące i turbodoładowane, eksploatowane w trudnych warunkach na całym świecie.
- Pojazdy ciężarowe, autobusy, maszyny budowlane, rolnicze i floty transkontynentalne korzystające z różnorodnych paliw, w tym biodiesla.
- Przeznaczony do silników wyposażonych w technologie EGR, SCR, a także spełniających wymagania norm Euro II do Euro VI.
Korzyści z zastosowania Texaco Delo Gold Ultra S 10W40 20l:
- Zaawansowana ochrona przed zużyciem zapewnia niezawodność silnika podczas długotrwałej pracy, zmniejszając tarcie i ryzyko spolerowania gładzi cylindrów.
- Redukcja osadów w wysokich temperaturach oraz ochrona przed szlamem w niskich temperaturach sprzyja czystości wewnętrznej silnika i stabilności pracy.
- Wysoka liczba zasadowa (TBN) skutecznie neutralizuje kwasowość, zapobiegając korozji i wydłużając okresy między wymianami oleju.
- Uniwersalność zastosowań w pojazdach spełniających normy emisji od Euro II do Euro VI ogranicza konieczność stosowania różnych produktów w ramach jednej floty.
- Niezawodna ochrona podczas rozruchu w niskich temperaturach wspiera wydajność pracy silnika niezależnie od warunków klimatycznych.
- Wydłużone przebiegi między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producentów pojazdów obniżają koszty eksploatacji i ograniczają czas przestojów.
Spełnia wymagania:
- ACEA: E4, E7
- API: CF
- Scania: LDF-3, LDF-2, LDF
- Mercedes-Benz: MB 228.5
- MAN: M3277
- Mack: EO-N, EO-M Plus, EO-M
- Renault Trucks: RLD-2, RLD, RD, RD-2, RXD
- Volvo: VDS-3, VDS-2
- DAF: Extended Drain (Euro III i IV)
Specyfikacja techniczna:
- Gęstość w 15°C: 0,866 kg/l (ASTM D4052)
- Lepkość kinematyczna w 40°C: 89,7 mm²/s (ASTM D445)
- Lepkość kinematyczna w 100°C: 13,6 mm²/s (ASTM D445)
- Wskaźnik lepkości: 152 (ASTM D2270)
- Temperatura płynięcia: -38°C (ASTM D5950)
- Temperatura zapłonu: 236°C (ASTM D92)
- Całkowita liczba zasadowa (TBN): 15,5 mg KOH/g (ASTM D2896)
- Popiół siarczanowy: 1,8% masy (ASTM D874)
- Okres przechowywania: 60 miesięcy od daty napełnienia przy zachowaniu właściwych warunków magazynowania.
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Przeznaczenie | |
ACEA | |
API | |
Norma | MACK EO M, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3277, MB 228.5, RENAULT RLD-2, Scania LDF, SCANIA LDF-2, Scania LDF-3, VOLVO VDS-3 |
Pojemność |
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Recenzje