CASTROL VECTON 15W40 CK-4/E9 208L
CENA BRUTTO
4032,70 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (2-4 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Castrol Vecton 15W40 CK-4/E9 olej syntetyczny, przeznaczony do nowoczesnych silników Diesla wyposażonych w układy recyrkulacji spalin (EGR) oraz najnowsze systemy oczyszczania spalin, takie jak filtry cząstek stałych (DPF), katalizatory utleniające (DOC) i/lub systemy selektywnej redukcji katalitycznej (SCR). Dzięki zastosowaniu technologii System Pro Technology™, olej ten zapewnia nawet o 45% większą rezerwę wytrzymałości, przeciwdziałającą rozkładowi oleju poprzez kontrolę utleniania, ograniczenie powstawania osadów, neutralizację szkodliwych kwasów oraz utrzymanie odpowiedniej lepkości w wysokich temperaturach.
Zastosowanie Castrol Vecton 15W40 CK-4/E9 208l:
- Przeznaczony do wysokoobrotowych, czterosuwowych silników Diesla zasilanych paliwem o zawartości siarki do 500 ppm.
 - Kompatybilny z silnikami wyposażonymi w EGR oraz systemy takie jak DPF, DOC i SCR, pod warunkiem stosowania paliwa o zawartości siarki do 15 ppm.
 - Odpowiedni do zastosowań w szerokim zakresie temperatur i warunków pracy, zapewniając niezawodną ochronę silnika.
 
Korzyści Castrol Vecton 15W40 CK-4/E9 208l:
- Dzięki technologii System Pro Technology olej utrzymuje swoje właściwości przez dłuższy czas, co pozwala na rzadsze wymiany.
 - Skutecznie zapobiega tworzeniu się osadów i chroni przed zużyciem mechanicznym, co przekłada się na dłuższą żywotność silnika.
 - Odporność na utlenianie i zagęszczanie oleju w wysokich temperaturach zapewnia niezawodną ochronę nawet w trudnych warunkach.
 - Aktywnie neutralizuje szkodliwe kwasy powstające podczas spalania, chroniąc wewnętrzne komponenty silnika przed korozją.
 
Spełnia wymagania:
- ACEA: E9
 - API: CK-4
 - JASO: DH-2
 - Caterpillar: ECF-3
 - Cummins: CES 20086
 - Detroit Diesel: DFS 93K222
 - Deutz: DQC III-18 LA
 - Mack: EOS-4.5
 - MAN: M 3775
 - Mercedes-Benz: MB-Approval 228.31
 - MTU: Oil Category 2.1
 - Renault Trucks: RLD-3
 - Volvo: VDS-4.5
 - Ford: WSS-M2C171-F1
 
Dane techniczne:
- Gęstość w 15°C: 0,875 g/ml
 - Lepkość kinematyczna w 100°C: 15,1 mm²/s
 - Lepkość kinematyczna w 40°C: 114 mm²/s
 - Indeks lepkości: 138
 - Temperatura płynięcia: -42°C
 - Temperatura zapłonu: 200°C
 - Całkowita liczba zasadowa (TBN): 9,8 mg KOH/g
 - Popiół siarczanowy: 1,0% w/w
 
Parametry techniczne
| Waga | 208 kg | 
|---|---|
| Producent | |
| Baza | |
| Lepkość | |
| ACEA | |
| API | |
| Norma | Caterpillar ECF-3, CES 20086, Deutz DQC III-18LA, Ford WSS-M2C171-F1, MACK EO S 4.5, MAN 3775, MB 228.31, MTU 2.1, VOLVO VDS-4.5  | 
		
| Pojemność | 
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.








Recenzje