MOL DYNAMIC TRANSIT 15W40 4L
CENA BRUTTO
72,52 zł
Na stanie
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
Opis produktu
Mol Dynamic Transit 15W40 4l to zaawansowany olej silnikowy, stworzony z myślą o zróżnicowanych i wymagających warunkach pracy współczesnych silników benzynowych i diesla. Stworzony specjalnie dla mieszanych flot pojazdów, spełnia wysokie wymagania co do jakości i trwałości, stanowiąc doskonały wybór dla floty o różnorodnym składzie.
Zastosowanie oleju Mol Dynamic Transit 15W40 4l:
- Samochody dostawcze i autobusy, w tym te z nowoczesnymi systemami EGR i SCR.
- Mieszane floty pojazdów.
- Pojazdy osobowe oraz dostawcze z tradycyjnymi silnikami benzynowymi lub diesla.
- Autobusy krótko- i dalekobieżne oraz samochody dostawcze.
- Maszyny i sprzęt zastosowany w przemyśle górniczym, budownictwie, rolnictwie oraz w transporcie materiałów.
- Silniki diesla stosowane w pociągach oraz statkach.
Główne korzyści płynące z użycia oleju Mol Dynamic Transit 15W40 4l:
- Potencjalne zmniejszenie częstotliwości przestojów, obniżenie kosztów operacyjnych i minimalizacja negatywnego wpływu na środowisko.
- Możliwość zastosowania w szerokim zakresie pojazdów i maszyn, co może prowadzić do redukcji różnorodności używanych olejów.
- Skuteczne niwelowanie procesu starzenia i tworzenia osadów, nawet w skrajnych warunkach, gwarantując długą żywotność oleju.
- Zapewnia ochronę przed złogami sadzy oraz polerowaniem otworu, co przekłada się na dłuższą żywotność silnika.
Spełnia wymagania:
- API CI-4/SL
- MB-Approval 228.3
- Volvo VDS-3
- Tatra TDS 30/12
- Renault RLD-2
- Mack EO-N
- ACEA E7MIL-L-2104E
- Global DHD-1
- MAN M 3275-1
- MTU Type 2
- Caterpillar ECF-2
- MACK EO-M Plus
- Deutz DQC III-18
- KAMAZ
Parametry techniczne
Waga | 4 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Baza | |
Przeznaczenie | |
API | |
ACEA | |
Pojemność | |
Norma | Caterpillar ECF-2, CES 20078, Deutz DQC III-18, Global DHD-1, Kamaz, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MAN 3275-1, MB 228.3, MIL.L 2104 E, MTU 2, RENAULT RLD-2, VOLVO VDS-3 |
Recenzje