SHELL RIMULA R4 L 15W40 55L
CENA BRUTTO
1135,40 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Shell Rimula R4 L 15W40 to zaawansowany technologicznie, wielozadaniowy olej silnikowy stworzony z myślą o silnikach Diesla, które pracują w wyjątkowo wymagających warunkach. Jego unikalna formuła zawiera starannie dobrane, wysokiej jakości dodatki uszlachetniające, które zapewniają nie tylko doskonałą ochronę silnika, ale również wydłużoną żywotność jednostki napędowej i efektywność pracy. Olej ten został opracowany z myślą o spełnianiu rygorystycznych norm nowoczesnych silników, które muszą sprostać coraz bardziej wymagającym regulacjom dotyczącym emisji spalin, trwałości i efektywności paliwowej.
Zastosowanie Shell Rimula R4 L 15W40 55l:
- Shell Rimula R4 L znajduje zastosowanie zarówno w transporcie drogowym, jak i poza drogą – w przemyśle budowlanym, rolniczym oraz w górnictwie.
- Sprawdza się zarówno w warunkach miejskich, w których silniki często są uruchamiane i zatrzymywane, jak i w transporcie długodystansowym, gdzie silniki są wystawione na długotrwałe, intensywne obciążenia.
- Spełnia wymagania wielu nowoczesnych silników Diesla, w tym jednostek spełniających normy emisji Euro 4, 3, 2 oraz amerykańskie normy US 2002.
- Dostosowany do pracy w silnikach wyposażonych w systemy recyrkulacji spalin (EGR), selektywnej redukcji katalitycznej (SCR), a także w pojazdach wyposażonych w filtry cząstek stałych (DPF). Dzięki temu nadaje się zarówno do starszych, jak i nowoczesnych jednostek napędowych.
Korzyści Shell Rimula R4 L 15W40 55l:
- Formuła oleju Shell Rimula R4 L oparta na aktywnych dodatkach chemicznych pozwala na skuteczne usuwanie osadów i sadzy, co przyczynia się do utrzymania silnika w czystości.
- Zapobiega to gromadzeniu się szkodliwych zanieczyszczeń, które mogłyby prowadzić do obniżenia wydajności silnika, zwiększenia zużycia paliwa oraz skrócenia okresów międzyprzeglądowych.
- Spełnia wymagania najbardziej wymagających branż, takich jak przemysł ciężki, górnictwo czy budownictwo.
- Olej sprawdza się zarówno w ekstremalnie wysokich, jak i niskich temperaturach, co czyni go uniwersalnym rozwiązaniem dla flot pracujących w różnych warunkach klimatycznych i geograficznych.
- Dedykowany flotom zróżnicowanych pojazdów, w tym ciężarówek, autobusów, maszyn rolniczych i budowlanych, co znacząco upraszcza zarządzanie gospodarką olejową.
- Możliwość stosowania jednego oleju do różnych silników i pojazdów pozwala na obniżenie kosztów eksploatacji i optymalizację zapasów magazynowych.
Spełnia wymagania:
- API: CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN
- ACEA: E9, E7
- Allison: TES 439
- Caterpillar: ECF-3, ECF-2
- Cummins: CES 20086, 20081
- Detroit Diesel: DFS 93K222, DFS 93K218
- Deutz: DQC III-10 LA
- MAN: M 3775
- Mercedes-Benz: MB-Approval 228.31
- MTU: Category 2.1
- JASO: DH-2
- IVECO: T2 E7 (spełnia wymagania)
- Volvo: VDS-4.5, VDS-4
- Mack: EOS-4.5, EO-O Premium Plus
- Renault Trucks: RLD-4, RLD-3
Parametry techniczne
Waga | 60 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
API | |
ACEA | |
JASO | DH-2 |
Norma | Allison TES-439, Caterpillar ECF-2, Caterpillar ECF-3, CES 20081, CES 20086, Deutz DQC III-10 LA, MACK EO O Premium Plus, MACK EO S 4.5, MAN 3775, MB 228.31, MTU 2.1, Renault RLD-3, Renault RLD-4, VOLVO VDS-4, VOLVO VDS-4.5 |
Pojemność |
Recenzje