TEXACO DELO 400 MGX 15W40 208L
CENA BRUTTO
4914,40 zł
Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo 400 MGX 15W40 to wysokiej jakości olej silnikowy o niskiej zawartości SAPS (popiół siarczanowy, fosfor, siarka), stworzony z myślą o nowoczesnych silnikach Diesla, zarówno w pojazdach drogowych, jak i maszynach poza drogowych. Dzięki swojej zaawansowanej formule doskonale chroni silniki o niskiej emisji spalin, wyposażone w systemy takie jak SCR (selektywna redukcja katalityczna), DPF (filtr cząstek stałych) oraz EGR (recyrkulacja gazów spalinowych). Nadaje się również do flot mieszanych, obejmujących zarówno starsze, jak i nowoczesne silniki Diesla.
Zastosowanie Texaco Delo 400 MGX 15W40:
- Rekomendowany do czterosuwowych silników Diesla, zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych, a także do silników benzynowych.
- Doskonały do silników spełniających normy emisji Euro I do Euro VI, wyposażonych w zaawansowane systemy jak czterozaworowe głowice, turbosprężarki, chłodzenie międzystopniowe, recyrkulację gazów spalinowych (EGR), filtry cząstek stałych (DPF) i układy redukcji NOx (SCR).
- Formuła sprawdza się zarówno w przypadku paliw o ultraniskiej zawartości siarki (ULSD), jak i tych o wysokiej, normalnej i niskiej zawartości siarki (10-5000 ppm).
Korzyści Texaco Delo 400 MGX 15W40 208l:
- Specjalnie opracowana formuła minimalizuje tarcie, zapewniając płynne działanie skrzyni biegów.
- Trwałość właściwości smarnych utrzymuje wydajność silnika przez cały okres eksploatacji.
- Zapewnia odpowiednią lepkość oleju nawet w wysokich temperaturach roboczych.
- Dobra płynność oleju w niskich temperaturach chroni silnik podczas rozruchu w zimnych warunkach.
- Chroni przed tworzeniem się szkodliwych osadów, laków i innych zanieczyszczeń.
- Skutecznie zabezpiecza układy silnika przed korozją, nawet przy długich przestojach.
Spełnia wymagania:
- Cummins CES 20081
- Detroit Diesel DDC93K218
- Daimler MB-Approval 228.31
- DEUTZ DQC III-10 LA
- Mack EO-O Premium Plus
- MAN M3575
- MTU Oil Category 2.1
- Renault RLD-3
- Volvo VDS-4
Parametry techniczne
Waga | 208 kg |
---|---|
Producent | |
Baza | |
Lepkość | |
API | |
ACEA | |
ACAE | E12 |
JASO | DH-2 |
Norma | Caterpillar ECF-3, CES 20081, Deutz DQC III-10 LA, MACK EO O Premium Plus, MAN 3575, MB 228.31, MTU 2.1, Renault RLD-3, VOLVO VDS-4 |
Pojemność |
Recenzje