zuzu v1 250

TEXACO DELO 400 XLE 10W30 1000L

EAN:
SKU: 12938

CENA BRUTTO

24454,10 

Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność

Brak na stanie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) Zapytaj o dostępność

DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł

ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny

ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?

h

Opis produktu 

Texaco Delo 400 XLE 10W30 to wysokowydajny, częściowo syntetyczny olej silnikowy przeznaczony do silników pracujących pod dużym obciążeniem. Opracowany, aby spełniać i przewyższać rygorystyczne normy dotyczące pojazdów drogowych i maszyn wykorzystywanych poza drogami.

Zastosowanie oleju Texaco Delo 400 XLE 10W30:

  • Rekomendowany do nowoczesnych, czterosuwowych silników wysokoprężnych, w tym zarówno wolnossących, jak i turbodoładowanych, wymagających oleju klasy ACEA E6, E9, API CK-4 oraz lepkości SAE 10W-30.
  • Zaprojektowany z myślą o pojazdach drogowych wyposażonych w zaawansowane systemy kontroli emisji, takie jak SCR, DPF i EGR, które wspierają redukcję emisji zgodną z normami Euro I do Euro VI oraz GHG 17 (2017).
  • Może być stosowany w maszynach poza drogowych, takich jak sprzęt budowlany, rolniczy, górniczy oraz w jednostkach transportu morskiego, które spełniają wymogi emisji Tier IV (2014).
  • Kompatybilny z wcześniejszymi modelami silników oraz starszymi specyfikacjami API.

Korzyści oleju Texaco Delo 400 XLE 10W30 1000l:

  • Wysokie parametry ochrony przed utlenianiem, co wspiera długotrwałą niezawodność i wydłużenie okresu eksploatacji silnika.
  • Specjalistyczne dodatki myjące i dyspergujące pomagają zachować czystość elementów silnika, zabezpieczając przed zużyciem i korozją oraz podnosząc efektywność.
  • Połączenie niskiej lepkości SAE 10W-30 z dodatkami uszlachetniającymi umożliwia redukcję zużycia paliwa nawet o 1% w stosunku do standardowych olejów SAE 15W-40.
  • Zgodny z wcześniejszymi klasami API, może być stosowany zarówno w silnikach wolnossących, turbodoładowanych, jak i nowoczesnych jednostkach o niskiej emisji.
  • Skutecznie wydłuża żywotność filtrów DPF, co ogranicza czas potrzebny na przestoje oraz koszty konserwacji.
  • Lepszy przepływ oleju przy niskich temperaturach poprawia ochronę podczas rozruchu, w porównaniu do olejów SAE 15W-40.

Spełnia wymagania:

  • Cummins CES 20086
  • DAF MAT 70025
  • Detroit Diesel DFS 93K222, DFS 93K221
  • Deutz DQC III-18 LA
  • DTFR 15C100 (MB 228.31), 15C110 (MB 228.51)
  • Mack EOS-4.5
  • MAN M3775
  • MTU 2.1
  • Renault Trucks RLD-3
  • Volvo VDS-4.5

Zgodność ze standardami:

  • ACEA E6, E9, E11
  • API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4, SN Plus
  • Caterpillar ECF-3
  • DAF Standard Drain (Euro IV–VI)
  • Deutz DQC III-10 LA
  • Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
  • MAN M3575
  • Renault Trucks RLD-2, RLD, RGD
  • Volvo VDS-4, VDS-3
  • ZF TE-ML 03K

Opinie

Recenzje

Napisz pierwszą opinię o „TEXACO DELO 400 XLE 10W30 1000L”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Opinie

Recenzje

Napisz pierwszą opinię o „TEXACO DELO 400 XLE 10W30 1000L”

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *