TEXACO DELO 600 ADF 10W30 20L
CENA BRUTTO
1177,70 zł
Brak w magazynie. Produkt na zamówienie (1-2 dni) ZAPYTAJ O DOSTĘPNOŚĆ
Może spodoba się również…
DOSTAWA: 0,00 zł przy zamówieniu od 199 zł
ZWROT: 14 dni bez podawania przyczyny
ZAMÓWIENIA: Interesuje Cię hurtowa ilość?
lub
Opis produktu
Texaco Delo 600 ADF 10W30 z technologią OMNIMAX to zaawansowany olej silnikowy opracowany w technologii syntetycznej, stworzony z myślą o maksymalnej ochronie silników i układów wydechowych w warunkach wydłużonych przebiegów między wymianami oleju. Dzięki innowacyjnej formule, olej ten minimalizuje zużycie mechaniczne, chroni kluczowe komponenty, a także obniża koszty eksploatacji, co czyni go niezastąpionym wyborem dla flot mieszanych i maszyn pracujących w wymagających warunkach.
Zastosowanie Texaco Delo 600 ADF 10W30 20l:
- Dedykowany silnikom wysokoprężnym spełniającym normy emisji Euro VI, wyposażonym w układy SCR, DPF i EGR.
- Odpowiedni do zastosowań w pojazdach drogowych oraz maszynach pozadrogowych wymagających niskopopiołowych olejów klasy lepkości 10W30.
- Zalecany do flot mieszanych, w tym pojazdów zasilanych CNG, LNG i LPG, zgodnie z normą Cummins CES 20092.
- W pełni kompatybilny z silnikami starszych generacji, zapewniając elastyczność zastosowania w szerokim spektrum pojazdów.
- Idealny dla użytkowników wymagających spełnienia norm ACEA E6, E8, E9, E11 oraz API CK-4 i wcześniejszych.
Korzyści z zastosowania Texaco Delo 600 ADF 10W30 20l:
- Wydłużona żywotność układów DPF – redukcja zapychania filtrów cząstek stałych dzięki minimalnej zawartości popiołów, co obniża koszty konserwacji i ogranicza przestoje.
- Wyższa oszczędność paliwa – specjalna formuła zmniejsza ciśnienie wsteczne i liczbę cykli regeneracji DPF, wpływając na efektywność spalania.
- Zwiększona ochrona komponentów silnika – dodatki myjące i dyspergujące zapobiegają powstawaniu osadów, chroniąc kluczowe elementy przed zużyciem.
- Doskonała stabilność termiczna – gwarantuje niezmienne właściwości oleju w wysokich temperaturach, przedłużając okresy między wymianami.
- Uniwersalność zastosowań – doskonałe właściwości smarne w maszynach drogowych i pozadrogowych, niezależnie od obciążenia i rodzaju paliwa.
- Ochrona silników w ekstremalnych warunkach – olej skutecznie zapobiega wzrostowi lepkości oraz uszkodzeniom wynikającym z zatarcia czy wysokiego ciśnienia.
Spełnia wymagania:
- CES 20086
- CES 20092
- Daimler Truck DTFR 15C100
- DEUTZ DQC IV-18 LA
- Detroit Diesel DFS 93K222
- Mack EOS-4.5
- MAN M3775
- Renault RLD-3
- Volvo VDS-4.5
- ACEA E6, E8, E9, E11
- API CK-4, CJ-4, CI-4 Plus, CI-4, CH-4
- Caterpillar ECF-3
- Mack EO-O Premium Plus, EO-N, EO-M Plus, EO-M
- Renault RLD-2, RLD
- Volvo VDS-4, VDS-3
Parametry techniczne
Waga | 20 kg |
---|---|
Producent | |
Lepkość | |
Baza | |
Przeznaczenie | |
ACEA | |
API | |
Norma | Caterpillar ECF-3, CES 20086, CES 20092, Deutz DQC IV-18LA, MACK EO M, MACK EO M PLUS, MACK EO N, MACK EO O Premium Plus, MACK EO S 4.5, MAN 3775, RENAULT RLD-2, Renault RLD-3, VOLVO VDS-3, VOLVO VDS-4, VOLVO VDS-4.5 |
Pojemność |
Opinie
Opinie
Recenzje
Musisz się zalogować, aby dodać opinię.
Recenzje